דרכון רומני זכאות

הקשר ההיסטורי העמוק בין ישראל לרומניה הפך את הדרכון הרומני לאטרקטיבי במיוחד עבור ישראלים. מעבר לחופש התנועה באירופה, דרכון רומני פותח בפני ישראלים דלת לאפשרויות לימודים והשקעות בתנאים מועדפים.

הדרכון הרומני בדומה להוצאת דרכון גרמני המספק גישה לאיחוד האירופי הפך בשנים האחרונות למטרה מבוקשת עבור ישראלים רבים. כדי להיות זכאי לדרכון רומני עליך להוכיח קשר משפחתי לרומניה כגון לידה ברומניה או הורות רומנית. בנוסף, קיימים מקרים מיוחדים כגון צאצאי ניצולי שואה אשר זכאים אף הם לדרכון רומני.

איך מקבלים דרכון רומני? חברת “דור טו יורופ” כאן עבורכם במשך כל התהליך לקבלת דרכון רומני זכאות במהירות ובהוצאת דרכון אירופאי, ביעילות ובאחריות. תהליך ההגשה כולל מספר שלבים החל מאיסוף המסמכים הנדרשים וכלה בראיון בקונסוליה. חשוב לוודא גם כי כל המסמכים תורגמו ומאומתים כנדרש. לכן, ישנה חשיבות רבה לבחירת נציג מקצועי שילווה את התהליך במיוחד עבור ישראלים שאינם דוברי רומנית או שאינם מכירים את הבירוקרטיה הרומנית. יש לנו הצלחה מסחררת בהשגת דרכון רומני עבור ישראליים רבים והדבר השפיע רבות על שיפור חייהם! דרכון רומני זכאות

מה היתרונות של דרכון רומני לישראלים?

הדרכון הרומני נותן לישראלים יתרונות עצומים אפשרות ללימודים באירופה בתנאים מועדפים – דרכון רומני מאפשר לסטודנטים ישראלים ללמוד באוניברסיטאות אירופיות בתשלום שכר לימוד נמוך יותר או ללא תשלום כלל. אפשרות להשקעה בנדל”ן באירופה – דרכון רומני מקל על רכישת נכסים באירופה והיתרונות הכרוכים בכך. חופש תנועה וגמישות – דרכון רומני נותן לכם חופש לנוע ולעבוד בכל מדינות האיחוד האירופי ללא צורך באשרות.

אנחנו בחברת “דור טו יורופ” נעזור לכם לאתרמסמכים ישנים הנדרשים להוכחת הקשר המשפחתי לרומניה. נספק מידע על התהליך הבירוקרטי הכרוך בתרגום והחתמת מסמכים. שימו לב כי תהליך דרכון רומני זכאותואזרחות רומנית מכיל מספר שלבים וכפוף לחוקים ברומניה. אנו בעלי ניסיון רב בהגשת אלפי בקשות של ישראלים והצלחה מסחררת בהוצאת דרכונים רומניים.

אז איך מתחילים? חשוב לדעת כי בתחילת תהליך הוצאת אזרחות עליכם לעמוד בתנאי הסף על פי החוק הרומני. לכן, נבצע בדיקה ראשונית של דרכון רומני זכאותורלוונטיות של השורשים שלכם ברומניה לפי החוק. אנו נערוך את איסוף הנתונים המתבקש ונגיש בקשה רשמית לדרכון רומני בשמכם. בנוסף, תרגום ואימות מסמכים הוא שלב חשוב וקריטי! נעזור לכם בתרגום ומסמוך הנתונים שלכם לשם הגשת הבקשה בקונסוליה. עורכי הדין המומחים שלנו ינהלו את תהליך תרגום המסמכים, אימות נתונים ווידוא תאריכים וקריטריונים שונים.

השירות שלנו יעיל, מהיר ומקצועי ונעשה על ידי עורכי דין בארץ במקביל לאנשי מקצוע ברומניה המלווים תהליך אזרחות. לאורך כל התהליך אנו נמצאים בקשר ישיר מול הקונסוליה ומעדכנים אתכם בשלבי הבקשה מהגשתה ועד קבלת הדרכון הרומני הנכסף.

אנו, DOOR TO EUROPE, הגוף הגדול והמוביל בישראל להוצאת אזרחות אירופאית. תרגישו בטוחים כי אתם בידיים טובות ומקצועיות לליווי מושלם בתהליך יעיל וללא עיכובים, בדרך לדרכון הרומני שלכם!

0
    0
    סל שירותים
    הסל שלך ריקחזרה לשירותים

    נא לבחור את המדינה שאליה תרצה לברר את הזכאות לאזרחות

    פורטוגל

    התאזרחות פורטוגליות

    רומניה

    התאזרחות רומנית

    אוסטריה

    התאזרחות אוסטרית

    התאזרחות פולנית

    התאזרחות גרמנית

    דילוג לתוכן