מקומות שאי אפשר לפספס בפורטוגל

מקומות שאי אפשר לפספס בפורטוגל
מדינת פורטוגל היא מאוד מגוונת. ערים צפופות ומלאות חיים, לצד נופי טבע מרהיבים. בתים רבים בעיר, עתיקים וגילם עומד על מאות שנים. קשה לתמצת את מדינת פורטוגל על רגל אחת ולעתים קרובות למטיילים בפורטוגל בפעם הראשונה עולה השאלה - אילו אתרי תיירות פשוט אסור לפספס? ובכן, אל דאגה, ריכזנו עבורכם את המקומות המומלצים ביותר לביקור בפורטוגל, כולל פינות הטבע היפות ביותר במדינה, לצד נופים עירוניים.

הפארק הלאומי פנדה גרס

הפארק, נמצא צמוד לגבול של פורטוגל מצפון. המטיילים בפארק, יוכלו ליהנות מהשילוב בין המים, הצוקים ועצי האורן הצומחים ממש מעל הצוקים. הפארק, משמר את הזאב האיברי. בפארק, יש אתרים ארכיאולוגיים, עם ממצאים מתקופת הברזל. ומהם בתי המגורים בפארק? כמה משפחות פורטוגליות בחרו לבנות בפארק בתי קיץ. בין היתר, הילדים ייהנו ממראה סוסי פוני רועים חופשי ואוכלים עשב. 

האיים האזוריים

אם יש לכם זמן פנוי של שבועיים לפחות ותקציב, מומלץ לכם לשלב שבוע באיים האזוריים. אחרי הנוף העירוני של פורטוגל, תוכלו לקחת שבוע בטבע. תוכלו לטייל בג’ונגלים, לרחוץ במעיינות חמים ולראות גייזרים מתפרצים. האיים, 9 במספר, נחשבים לחלק ממדינת פורטוגל. מבין כלל האיים, המומלץ ביותר הוא לשהות באי סאן מיגל. אך, מומלץ גם לבקר באיים האחרים.

ליסבון – ביום וגם בלילה

העיר ליסבון שוקקת חיים ביום ובלילה. ביום, תוכלו ליהנות מהנוף האורבני, מהבתים, מהמסעדות ומהחנויות. בלילה, תוכלו לבלות בפאבים השונים, הפזורים ברחבי העיר. רוצים לצפות על כל העיר? מומלץ לכם להגיע אל מגדל בלם ולצפות מהקומה העליונה על העיר ועל החיבור של הנהר, אל מי האוקיינוס. אי אפשר לשהות ברובע בלם, מבלי להיכנס אל המאפייה הטעימה שברובע. ביום, העיר שוקקת חיים ותרבות וניתן להיכנס אל מופעי תרבות במקומות שונים בעיר. 

העיר פורטו

מתכננים לטייל בפורטוגל? כדאי לשאוף להגיע אל העיר פורטו. בעיר, תוכלו לצעוד בתוך סמטאות צרות ולעלות על גשרים מרהיבים. מלבד זאת, לעיר פורטו יש גם היסטוריה יהודית עתיקה. בנוסף לכך, מומלץ לטייל בעיר פורטו גם בשעות הערב והלילה: המראה של השקיעה מעל גשרי העיר הוא בלתי נשכח – ובלילה אפשר ליהנות מהאורות היפים ברחובות העיר ומשלל מסעדות ומקומות בילוי. 

הארמון הלאומי פנה

אי אפשר לצאת לנופש בפורטוגל מבלי לבקר בארמון הלאומי פנה. הארמון, נמצא בכפר סינטרה. יודעי דבר ממליצים לבקר בארמון ולצלם אותו בזמן שהשמש שוקעת. מהארמון, נשקף נוף פורטוגלי יפיפה ובכפר סינטרה הסמוך תוכלו לבקר בחנויות מזכרות, או לאכול באחת המסעדות המשובחות שבכפר. 

ונציה של פורטוגל

מי אמר שרק בוונציה שטים בגונדולות? בעיירה אוויירו (אביירו) ממתינות לכם תעלות רבות החוצות את העיר. ולכן, המעבר בין הבתים, נעשה באמצעות גונדולות. מומלץ במיוחד לזוגות.

בריכת השחייה של אזנס דו מאר

עיירה ציורית זו בנויה על מצוק ונמצאת רק כ-14 ק”מ מסינטרה. גלי הים מתנפצים על המצוק, אך לתושבי העיירה אין חוף ים. לכן, בנו התושבים מתחת למצוק בריכה מימי הים. הבריכה מגודרת והעומק שלה נמצא בבקרה – על מנת שהמים לא יהיו עמוקים מדי לרוחצים. 

ביקור בפינה המערבית ביותר באירופה

אם אתם רוצים להגיע לפינה המערבית ביותר באירופה, סעו אל העיירה קבו דה רוקה. בעיירה, תוכלו לצפות בים, בשחפים ובצוקים שמהווים הקצה המערבי ביותר של יבשת אירופה, הצופים אל הים האטלנטי. 

צאצאי מגורשי פורטוגל – תוכלו לקבל אזרחות בקלות

אם אתם צאצאי מגורשי פורטוגל שרוצים לערוך טיול שורשים, מדינת פורטוגל מעניקה לכם הזדמנות מיוחדת. מתוך מטרה לתקן את העוול שנגרם ליהודים שגורשו מפורטוגל, מקנה פורטוגל אזרחות לצאצאי המגורשים. אזרחות זו, מקנה לכם גם אזרחות אירופאית. תוכלו להמשיך אל כל אחת מהמדינות ביבשת אירופה, להיכנס בקלות למדינות רבות ברחבי העולם (כולל ויזה לארה”ב) – ואף לקבל מלגות עבור לימודים גבוהים. 

לא מפספסים הזדמנויות היסטוריות! פנו אל Door To Europe וקבלו אזרחות בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

 

0
    0
    סל שירותים
    הסל שלך ריקחזרה לשירותים

    נא לבחור את המדינה שאליה תרצה לברר את הזכאות לאזרחות

    פורטוגל

    התאזרחות פורטוגליות

    רומניה

    התאזרחות רומנית

    אוסטריה

    התאזרחות אוסטרית

    התאזרחות פולנית

    התאזרחות גרמנית

    דילוג לתוכן